Náš web potřebuje ke správnému fungování soubory cookies, pokračováním v prohlížení souhlasíte s jejich používáním. Více informací o nastavení zde.

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 260 Kč (11 EUR)
skladem
naše cena 169 Kč (7 EUR)
skladem
naše cena 229 Kč (10 EUR)
skladem

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 598 Kč (25 EUR)
skladem
naše cena 329 Kč (14 EUR)
skladem

ANKETA

Jaké zboží na našich stránkách hledáte?

Dárky k narozeninám 35% Šperky 22% Gadgets 12% Dárky pro ostatní příležitosti 31%

INFORMACE
Vše o vašem nákupu v našem obchodě

Protože nákup na internetu je občas jako procházka džunglí, přidali jsme na naše stránky několik informací o tom, jak to chodí v našem obchodě...

1) Zboží, které máme v nabídce skladem, je fyzicky v našem skladu a ne na skladě dodavatele. Neprovozujeme "dropshipping - přeposílání objednávek".

Položky, které máme označeny že skladem nejsou, jsou doprodané a při další objednávce u dodavatele budou opětovně naskladněny. Můžete je tedy objednat, pouze počítejte s delší dobou dodání. Zpravidla je pak u takového zboží uveden přibližný termín expedice na Vaší adresu od přijetí objednávky. Pokud tedy je skladová dostupnost 3-5 dní, znamená to, že zboží naskladními zpravidla do 5 pracovních dní a poté zboží můžeme odeslat - připočítejte tedy k tomu ještě 1-2 dny na doručení k Vám.

Samozřejmě se může stát, že Vámi vybrané zboží, které je uvedeno skladem, je doprodáno chvíli před Vaší objednávkou a nestihli jsme ještě upravit skladovou dostupnost na e-shopu. V tom případě Vás ihned kontaktujeme a domlouváme další kroky.

Opravdu se u nás nestane, že objednáte zboží, které má být skladem, několik dní se nic neděje a poté Vám přijde strohý e-mail, že je zboží nedostupné a nejsme schopni ho dodat.

2) Objednávky expedujeme každý den

Objednávky připravujeme, balíme a expedujeme každý den. Objednávky přijaté do 10.00 hodin jsou expedovány ten samý den, pozdější objednávky dle aktuálního časového termínu svozu. Pokud objednáváte později a potřebujete zboží odeslat ten samý den, stačí nás kontaktovat telefonicky nebo přes on-line chat, zda je to ještě možné.

Objednávky přes Zásilkovnu a DPD vozíme na hlavní depo zpravidla 2-3x týdně, doručení na výdejní místo nebo doručení kurýrem je pak z 99% následující den.

3) Balení zboží

Zboží balíme podle jeho povahy do bublinkové nebo plastové obálky, nebo do kartové krabice, v případě některých rozměrnějších položek opatřeno kartonovým obalem "na míru" a bezpečně zalepeno páskou. Křehké zboží samozřejmě balíme s větším důrazem na jeho bezpečnou přepravu. Snažíme se myslet ekologicky a tak občas balíme i do již použitých krabic, které jsou v dobrém stavu. I díky tomu zvládáme držet ceny za poštovné na přijatelné úrovni.

4) Expedice

Zásilky jsou odesílány prostřednictvím České pošty nebo Zásilkovny, která za náš zajišťuje i dopravu do SR a DPD kurýra.

U balíkových zásilek zadáváme při podávání telefonický nebo e-mailový kontakt, díky kterému jste prostřednictvím avíza informováni o pohybu zásilky.

O expedici jste také informováni automatickým e-mailem z administrace obchodu.

5) Ověřeno zákazníky - HEUREKA.CZ

Přibližně 10 dní od uskutečnění objednávky Vám bude doručen jednoduchý dotazník od Heureka.cz pro vyjádření spokojenosti s nákupem v našem obchodě. Chápeme že v dnešní době e-mailových záplav ve Vaší schránce se Vám mnohdy do vyplňování nechce. Přesto bychom Vás tímto chtěli o jeho vyplnění požádat, neboť jen díky určitému pravidelnému množství zodpovězených dotazníků si náš obchod může udržet certifikát Ověřeno zákazníky.

 

V PŘÍPADĚ JAKÝCHKOLIV DALŠÍCH OTÁZEK NÁS NEVÁHEJTE KONTAKTOVAT TELEFONICKY, E-MAILEM NEBO PŘES LIVE CHAT - pokud jsme offline, můžete zanechat jednoduše zprávu s platným kontaktem. Vaše zpráva nám bude doručena na e-mail a jakmile to bude možné ozveme Vám - na Vaše dotazy odpovídáme i v neděli večer....