- Úvod
- Doprava a platba
Vaše objednávky se snažíme odeslat vždy co nejdříve - objednávky přijaté do 10.00 odesíláme zpravidla v den objednání, nejpozději následující pracovní den.
Při volbě platby převodem na účet čekáme na připsání platby na účet, poté je objednávka expedována.
Platba online platební bránou ComGate bývá potvrzena okamžitě.
Cena dopravy a platby
Způsob dopravy | Platba předem | Platba dobírkou | Doprava zdarma |
Osobní odběr - Dřísy | 0 | 0 | 0 |
Česká pošta - Balík Do ruky | 115 Kč | 155 Kč | 1700 Kč |
Česká pošta - Balík Na poštu | 95 Kč | 135 Kč | 1700 Kč |
Česká pošta - Balík Do balíkovny | 70 Kč | 110 Kč | 1700 Kč |
Výdejní místo Zásilkovna.cz | 85 Kč | 125 Kč | 1700 Kč |
Kurýr na adresu Zásilkovna.cz | 115 Kč | 155 Kč | 1700 Kč |
Kurýr Slovensko | 150 Kč | 190 Kč | |
Výdejní místo SR Zásilkovna.sk | 110 Kč | 150 Kč | 1700 Kč |
Číslo účtu pro pro platbu převodem na náš účet:
2300283750/2010 (Fio) - nezapomeňte uvést číslo objednávky jako variabilní symbol
Pro EUR platbu (objednávky s dodáním na Slovensko):
2500283755/8330 (slovenská Fio)
Podrobné informace k jednotlivým typům dopravy
Česká pošta - BALÍK DO RUKY
Česká pošta Vám doručí balíček na zvolenou adresu. V případě doručení do zaměstnání nezapomeňte uvést název firmy.
Ke každé zásilce se automaticky nastavuje sms a email avízo podle Vámi zadaných kontaktních údajů. Formou sms a emailu jste pak informováni o převzetí zásilky do přepravy, další zpráva následuje v den doručování. Zásilky jsou doručovány následující den od expedice - přesto počítejte, že se může zásilka o den zdržet. V předvánočním období se může zásilka zdržet i více dní.
Pokud Vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, balíček bude uložen na poště. Tam si ho můžete vyzvednout po dobu 7 dní, případně zažádat o opakované doručení zdarma.
Kompletní informace o službě ZDE.
Sledování zásilky ZDE.
Česká pošta - BALÍK NA POŠTU
Česká pošta doručí balíček na poštu, kterou si zvolíte. Tam si balíček vyzvednete Vy, nebo ho za Vás může vyzvednout jiná osoba na základě PIN z sms/email avíza. Balíček je na poště uložen po dobu 7 dní.
Kompletní informace o službě ZDE.
Sledování zásilky ZDE.
Česká pošta - BALÍK DO BALÍKOVNY - 5000 poboček
Některé pošty ve větších městech mají nové oddělení - Balíkovnu, na kterou je možné balíček zaslat a tam si ho přednostně vyzvednout. Balíček si vyzvednete po přijetí kódu na mobil nebo mail - může ho tak za Vás vyzvednout i někdo jiný. Po zvolení balíkovny se Vám v dalším kroku rozevře seznam pošt, které balíkovnu mají. Pokud v seznamu naleznete blízkou poštu, máte vyhráno. Na Balíkovně můžete dobírku uhradit platební kartou.
Kompletní informace o službě ZDE.
Sledování zásilky ZDE.
- 5300 výdejních míst
Dodání na zvolené výdejní místo je do 2 dnů od expedice.
Od Zásilkovny vám přijde SMS zpráva s kódem, jakmile je balíček připraven k výdeji. Platba dobírky hotově nebo platební kartou dle možnosti výdejního místa. Balíček zde na Vás počká 14 dní, v předvánočním období je ale z kapacitních důvodů termín zkrácen na maximálně 5 kalendářních dní.
Více o zásilkovně ZDE.
Sledování zásilky ZDE.
Podrobné informace k jednotlivým typům platby
Běžný bankovní převod - účet Fio 2300283750/2010, v případě této volby se po potvrzení objednávky zobrazí po potvrzení platby QR kód, který můžete načíst mobilní aplikací Vaší banky. Tento kód včetně klasických bankovních informací je zároveň součástí emailu s potvrzením objednávky.
Platba dobírkou - objednávku uhradíte v hotovosti nebo platební kartou při převzetí zásilky dle možností doručovatele/výdejního místa.
Platební brána ComGate
- Platba kartou - okamžitá platba Vaši platební kartou
- Bankovní tlačítka - okamžitý převod z Vaší banky s přednastavenými údaji - bankovní spojení, variabilní symbol a částka k platbě. V průběhu platby vyberte logo Vaší banky, poté dojde k přesměrování do internetového bankovnictví. Po přihlášení se zobrazí přednastavený platební příkaz, který potvrdíte. Po úspěšném zpracování jsme ihned informováni a Vaši objednávku začneme zpracovávat.
Poskytovatel platební brány
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267